Portfolio efterlyses



FOTO: Jag
REDIGERING: Jag
MODELL: Malin Stjernberg


Hade tänkt ge mig ut och fota en ny header idag men vädret känns lite tråkigt så jag överväger att låta bli, det är så mörkt ute. Men än är det många timmar kvar av dagen så det kanske kan bli en liten solglimt om jag har tur.

Efterlyser en portfolio med plats för A4-bilder. Det finns en perfekt på Bokia, det enda felet med den är att man inte kan sätta i fler plastfickor. Jag vill ha en rund rygg på den, någon som vet var jag kan få tag i en sådan?





Kommentarer
Postat av: lisa

Hej! det kan bli svårt att få en portfolio som man kan sätta i plastfickor i om man inte har spiraler? (tänker du även på ringmekanismen?)=) för annars blir de svårt :) kolla i konstnärsbutiker också :) Lycka till :)

2010-11-18 @ 21:12:53
URL: http://lisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback