Cupcakes på ingång



Nu är det dags för lite cupcakesbak!


Kommentarer
Postat av: Johan Hermansson

Hej Jennifer!



Hoppas allt är bra med dig! Förlåt att jag inte svarat förrän nu. Vet att du skrev en kommentar förut, som jag helt glömt att svara på. Är ganska dålig på det faktiskt, om sanningen ska fram, haha! Men nu ska jag allt försöka bättra mig!



Det stämmer så bra! Jag kommer från Vansbro, eller egentligen Dala-Järna en mil utanför. Men skriver alltid Vansbro, för det är fler som verkar kunna koppla det än lilla Dala-Järna, haha. :)



Om du vill kan du väl lägga till mig på Facebook? Försökte lägga till dig, men gick inte av någon anledning. Är bara du söker på Johan Hermansson, vi har Dennis som gemensan vän. :)



Stor kram!

2011-08-30 @ 15:38:46
URL: http://www.Garbomannen.se
Postat av: patricia - vinn en valfri ziperall

kul att du är med och tävlar om en valfri ziperall! Nu har jag dragit igång ännu en till tävling där ni kan vinna ett skal till iphone 4g/3gs och iphone 4! har du ingen egen ska kan du ju delta och ge bort till en vän om du skulle vinna. kram!

2011-08-30 @ 19:14:44
URL: http://jacobspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback