December månad

 

Första December och det firar vi med höstbilder, bra Jennifer. Hade en supertrevlig kväll hos Ida igår, mycket tjejsnack och sen lite glögg på det. Idag for jag upp som en zombie för att titta på julkalendern som för övrigt verkar kunna bli bra. Sen marscherade jag såklart tillbaka till sängen och sov en timma till. Nu har jag ätit frukost, läst morgontidning och allt sånt där viktigt. Fick en smärre chock när jag såg att mina besökare dubblade sig igår, tack vare att jag länkade bloggen på google+ som jag dessutom blivit mer och mer aktiv på. Snart finns inte facebook längre.


Kommentarer
Postat av: mary

mysiga bilder :)

2011-12-04 @ 13:05:28
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback