Livet leker och pengarna växer

Jobbat 44h på 3 dagar. Därför ni inte hört något från mig. Sov till 12.10 idag, totalt utdööd. Vet inte när jag sov så länge sist, antagligen 10 år sedan. Jobbade 15h i Torsdags, 14 i Fredags och nästan 15 igår. Allt i restaurangen så nu kan jag väl kalla mig för servitris. Lyckades bära ÅTTA tallrikar igår, är ganska stolt över mig själv. Lyckades också krascha två glas. Nu ska jag till Tobbe och kolla på film, sen ska jag till Putte och kolla film. Livet leker och pengarna växer.


Kommentarer
Postat av: anna

kanon duktigt:) vet när jag började som servitris det va ju as svårt innan man kom in i det

2011-06-19 @ 21:29:57
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback