Skilda Världar

 



Har nördat Skilda världar i två dagar nu. Det börjar bli riktigt spännande och jag matar avsnitt efter avsnitt. Nu är jag nyduschad och ska snart börja på disc 4. Ska inte röra ett finger idag för nu väntar 10 dagars jobb. Jag mår alltid lika dåligt efter att jag tackat ja till att jobba i restaurangen. Det är grymt bra erfarenhet men det är inte alls mitt forum. Jag trivs i liften, det är där jag hör hemma. Där ler jag på automatik för att jag är allmänt lycklig, i restaurangen måste jag liksom pressa fram leéndet även fast det kan vara riktigt kul där också.
På vilket jobb hör du hemma?


Kommentarer
Postat av: linnea, - FOTOGRAFI

fina bilder :)

2011-06-23 @ 16:12:24
URL: http://linneaafoto.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv. det var ju inte så kul, om inte du tycker det själv? ;) men du ska ha en bra midsommar ändå! :) och jag ska vara med min familjen.

2011-06-24 @ 11:08:50
URL: http://hanneliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback