Julskyltning innan tripp till Ullared

 

 

Lite varma badbilder mitt i regnrusket. Notera min vita fotsula på den högra bilden.

 

Har precis varit ute på julskyltningen med Linda & Ida. Jag och Linda (grannen) köpte en krans som vi satte upp på ytterdörren så att det skulle se lite juligt ut, fint blev det. Sen köpte jag två bingolotter för ikväll ska vi ha söndagsmys hos Linda. Äta gott och vinna lite pengar tänkte vi eftersom vi åker till Ullared inatt, kan vara kul med ett par extra slantar att handla för då!


Kommentarer
Postat av: nikonphotoo

Fin blogg du har :) Kolla gärna in på våran nya fotoblogg! :) KRAM

2011-11-27 @ 18:15:39
URL: http://nikonphotoo.blogg.se/
Postat av: haidisblog ▲

SVAR: Hej! Vad kul att du är med i dagens blogg, håll utkik imorgon efter första inlägget, så får du se ifall det var du som vann ;)



KRAM!

2011-11-30 @ 14:41:13
URL: http://haidisblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback