Ett styck stukat finger

Ramlade av 4-hjulingen idag. Som tur var gick det inte så fort. Jag åkte som passagerare och råkade inte ha någon stans att hålla i mig i vilket resulterade i en fet vurpa i kommande vänstersväng. Skrapade mig på vänsterbenet men klarade mig förvånadsvärt bra, och byxorna höll. Det som inte klarade sig lika bra var mitt  vänstra ringfinger. Det är svullet, blått och icke rätbart. Nu har det i alla fall äntligen slutat göra så ont och jag är bara lite öm i handen. Kan varken räta ut det eller böja det till fullo men annars är det inga större problem att röra på det. Till råga på allt trampade jag ner mig en decimeter i leran och drog omkull mig. Tog såklart emot mig med vänsterhanden. Inte min dag idag kanske. I väntan på bättre tider. Nåja, jag roade ju i alla fall mina kollegor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback