Äter för 40kr om dagen

Blev en hel del mer än bara bröd på konsum. Det brödet jag skulle ha fanns inte så fick ta ett annat, får väl duga ändå. Passade på att köpa på mig lite frukt och grönt samt tillbehör till flygande jacob som jag tänker testa mig på i morgon. I morgon bitti ska jag även ge mig iväg till hyttan och spana in de stackarna som ska på intervju. Måste ju se vad det är för filurer som kanske dyker upp till vintern! Passar nog på att bättra på brännan en sväng när jag ändå är där.

Har förresten sparat alla kvitton på mat sen 30/8 och jag har hittills handlat för ca 800kr. Det blir i snitt 40kr om dagen. Måste ju ändå vara helt godkänt. Hur mycket äter du för i genomsnitt varje dag?


Kommentarer
Postat av: ellen ♡

superfin blogg!

följa varandra via bloglovin? :)

2011-09-19 @ 18:40:30
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback