Bröllopsbomb!

 
Här kommer första riktiga bildbomben från min första bröllopsfotografering. Jag själv är en himla nöjd och stolt nybörjare. Vad tycker ni?
(notera barnens miner på bild 2)
 
 
Igår när jag var ledig passade jag på att tjäna mig en extra slant. Nästan en dagslön. Jag råkade sälja några bilder på Agneta Sjödig & Tobias Karlsson till en kille och vips så hade jag ett par extra kronor på kontot idag. Min dator blev tydligen inte skickad förän igår så som plåster på såren för förseningen får jag 500kr rabatt, det var ju najs. Hoppas jag får den i morgon nu bara!
 

Kommentarer
Postat av: anna

jätte fina bilder

2012-08-22 @ 20:31:01
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback