Två liter flytande godis

 
 
 
Nu är jag både hemma från Dubai och hemma från Hallsberg. Var hos mamma en halv vecka efter att vi kommit hem. Hämtade Sparris som faktiskt hade varit så social med de andra katterna att han delade bur med två kompisar. Pensionat Kurra i Sköllersta bodde han på och han kommer garanterat bo där igen. Hem från Dubai lyckades jag få med mig en liter  absolut vodka och en liter bacardi strawberry daiquiri för knappt 300 svenska kronor. Som hittat. Har aldrig smakat bacardin men den låter smarrig. Någon som smakat? 

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har köpt samma vodkaflaska men med rosa tema istället för lila :)
Har tyvärr inte smakat den, du får skriva sen i bloggen vad du tycker om den :)

2012-11-17 @ 20:01:11
URL: http://fyrtiosju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback