Kvällsbak

 
Det blev aldrig någon promenad. Fastnade liksom lite vid min nya leksak. Och nu är det ju x-factor, men överväger faktiskt att ge mig ut en sväng efter det. Vore skönt med en kvällspromenad i kylan och mörkret faktiskt. Satte igång att baka kakor nu på kvällskvisten så man vet väl aldrig vad som kan hända idag. Kolakakor, så himla snabbt och enkelt. Dock läste jag fel i receptet och satte ugnen på 125 grader i stället för 175 och undrade varför de aldrig blev klara. Sen höjde jag värmen och typ glömde bort dem. Så nu är de lite för mörka tror jag. Och jag plattade till dem aningen för mycket. Bättre lycka nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

haha, hoppas dom blev goda i alla fall!! =)

2012-09-25 @ 20:31:17
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: pappa o putte

snygg dator. förresten vem tar alla bilderna på dej?
är det du själv?
vi ses på sön.
hoppas du längtar.
pok

2012-09-25 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback