Två suveräna priser för 60 dagars trampande

 
 
Mycket Dubai-bilder nu men jag tyckte denna passade till detta inlägg. 
 
Vi har haft lite lusse-fika på jobbet idag samt prisutdelning för stegtävlingen. Nu har jag fått lön för mödan kan man säga. Mitt lag blev det vinnande laget och fick var sitt otroligt grymt pris. Vi fick en natt på novapark med spa, fyrarätters middag och frukostbuffé. Kan egentligen inte bli så mycket bättre men det blev det. Jag kom tvåa i stegtävlingen och fick välja ett pris. Valde då ett längdpaket så nu är vintern räddad. Kan antagligen inte alls åka längdskidor men har tänkt köpa mig ett par och lära mig i vintern, kanonbra träning. Och nu slipper jag köpa ett par. Tummen upp för stegtävlingen och tack Säfsen för enormt fina priser. Jag är hur nöjd som helst och jag är så otroligt glad att jag gick ut i spöregn och snöstorm och med ett trasigt knä, för det var det värt!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad kul att ni vann, grattis :D och ett ännu större grattis till andra platsen, inte illa pris du fick :)

2012-12-14 @ 21:41:00
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback