Ett litet rött paket med vita snören. Eller inte.



Fick hem ett mycket trevligt paket idag, nämligen mina kläder på Nelly.com. Fick genast en favorittröja som jag har på mig just nu. Snyggare i verkligheten än på hemsidan och jag önskar jag hade beställt minst en till. Ska strax bege mig till Marcus jobb där jag ska hämta min bil eftersom han lånade den i morse. Sen ska jag åka till arbetsförmedlingen och få ett papper påskrivet så jag får pengar och kan köpa min iPhone. Yeah! Är ni nyfikna på att se kläderna?


Kommentarer
Postat av: maja

sv: hm, jo, jag ska styra upp något sånt! kan dock inte filma med min systemkamera än, för jag måste köpa ett nytt simkort först. men det kommer:)

2010-11-01 @ 13:00:24
URL: http://majatanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback