Och resultatet?



Ja, det blev ungefär såhär. Jag blir aldrig nöjd med skärpan i mina bilder. Förstår inte vad det är som jag gör galet. Det är bara blommor i riktigt starkt ljus som får bra skärpa. Inget annat. Inte ens efter en omgång i photoshop får jag till den skärpa som alla andra får.

Snart är det käk. Jag hoppas på något smarrigt som pommes och schnitzel. Det vore inte fel. Sen tror jag att jag ska ta med mamma till soffan och kolla på Case 39 tillsammans med en piggelin som kanske kan lindra min hals en aning. Vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: amy.

svar:men tack!! jadå, du med!

2010-10-14 @ 16:05:14
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh så vackert. Verkligen fin bild på dig :)



Hm lät inge kul det där med den förra men låter desto roligare men en ny cd spelare :D

Jahaaa, hur mycket är de? nej jag har inte blivit de än.. borde nog ta tag i de men är så osäker på vilken/vad jag ska ta :/

2010-10-14 @ 16:31:01
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oh så vackert. Verkligen fin bild på dig :)



Hm lät inge kul det där med den förra men låter desto roligare men en ny cd spelare :D

Jahaaa, hur mycket är de? nej jag har inte blivit de än.. borde nog ta tag i de men är så osäker på vilken/vad jag ska ta :/

2010-10-14 @ 16:31:04
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: CJ

Fina färger! :)

2010-10-14 @ 17:53:33
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback