Dansbandsveckan i Malung



Fick gå några timmar tidigare från jobbet idag för att kunna dra iväg på dansbandsveckan i Malung. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig!! Klockan åtta spelar Willez, det är därför och bara därför jag åker dit. Ska ta en öl med Oliver är det tänkt men vi får väl se hur det blir med den saken. Kameran följer antagligen med, jobbigt att släpa på den hela kvällen dock men det kan det vara värt. Börjar inte förän 12.00 imorgon, tack Niklas och tack Mathias. Säfsen Rules!  Typ.



Nej nu ska jag rota igenom garderoben så jag har inte tid med er.


Kommentarer
Postat av: Alice

Riktigt fin bild :)



sv; Hehe jadu.. Vad gillar du för slags filmer?

2011-07-21 @ 16:55:25
URL: http://fashionquake.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Amen, när dom är till sylt så gör det inget :D!

2011-07-21 @ 21:38:16
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback