Åter till Dubai

 
Orden räcker inte till just nu. Fick ett sms av mamsen där det stod att vi åker tillbaka till Dubai i år igen. Gissa vem som sitter och grinar? Lyckan är total. Om drygt två månader sitter jag alltså på ett plan tillbaka till samma underbara hotell som jag tillbringade två veckor på i November. Fast nu blir det bara en vecka men det blir awesome! 40 grader värme, inte en regndroppe och kristalkllart vatten förväntar jag mig. Åhhh jag dör. Måste skriva packlista!.... Eller jag kanske kan vänta en vecka med det?
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas det blir bra. Packlistan kan nog vänta ett tag.

2012-08-14 @ 12:32:00
Postat av: Malin Aurora

Åh så vackra bilder!

2012-08-15 @ 12:07:34
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback