Kastreringen som gick åt helvete

Mamma är på besök och jag kan ju berätta att kastreringen igår gick skit. Det blev helt enkelt ingen kastrering. Stolpskottet öppnade buren fastän vi förklarade att det inte går att ta i katten. Ut hoppade sparris och vi tillbringade en halvtimma med att jaga den stackarn som var totalt vettskrämd och hoppade utefter väggarna. Till slut fick mamma tag på honom men då hade samma jävla stolpskott inte laddat sprutan så katten smet och vi fick börja jaga igen. Vi fick till slut in honom i buren och åkte hem. Jag åker aldrig mer tillbaka dit igen kan jag säga. På Torsdag ska han kastreras på ett ställe där tvångsbur finns. Jag tänker dock inte närvara innan han är sövd. Det är mitt hjärta och jag vill aldrig mer se honom så rädd. Nu är vi hemma, äter gädda och tittar ut genom fönstret i stället. Så mycket bättre än att vara hos en doktor tycker Sparris...


Kommentarer
Postat av: Emma

Stackarn :/

2012-03-20 @ 17:54:57
URL: http://godisflickan.blogspot.com
Postat av: anna

usch vad oproffssigt av dom, riktigt dåligt. dom ska ju lyssna på vad man säger. hoppas att det går bättre på det andra stället

2012-03-21 @ 07:45:38
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback