Födelsedagsbak pågår!

 
Idag är det bakdag. Bulldegen står på jäsning och strax ska jag ta mig an browniesen/browniesarna(?). Fyller ju år på Söndag och det innebär födelsedagsfika både på jobbet och med pappsen. Just nu tar jag en liten paus från bakningen och checkar läget på internet lite. Måste ju lära mig den här maskinen, men har redan snappat upp ett par kortkommandon i photoshop som jag använde förr och som är lite annorlunda nu. Vilka kortkommandon använder du i photoshop? Jag brukar i stort sätt bara använda dem för duplicera, lägga ihop lager och invertera. Resten har jag inte lyckats lägga på minnet än. 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Jag har bara lyckats lära mej att lägga in bilder i ramar i min photoscape, men jag är glad för det!! ;)

2012-09-28 @ 11:21:14
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback