Efter en evighet

 
 
 
 
 
Såå många år sedan det var jag skrev någonting här. Tråkigt att man förstört något som faktiskt gick ganska bra. Men tappade suget helt när jag började jobba. Då hann jag inte med att blogga och knappt fotografera. Vad skulle jag med bilder till när jag inte längre hade någon blogg att skriva i? Så fotandet avtog och nu fotograferar jag endast lite på resor, ibland, samt ett och ett annat bröllop ytterst sällan. Men idag började det klia i fingrarna. Tänkte lugna ner mig med jobbandet och bara jobba heltid, inte 150%, och då kanske det finns tid? Eller hur hinner ni med allt? 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men visst gör man?! Så trött på vädret i Sverige, man vill komma iväg lite också. Man är bara hemma, jobbar osv, haha.. vill ha miljöbyte!! Har du varit i Cypern nån gång? :)

Fin du är! Kram

Svar: Nej, har aldrig varit på Cypern faktiskt. Men Grekland har jag varit i, både Kreta och Rhodos och det är ju superfint. Älskar Medelhavet :)
Jennifer Oscarsson

2016-05-25 @ 21:28:00
URL: http://malinfranzzon.blogg.se
Postat av: Anna Paulsson

Vad roligt att du är tillbaka, välkommen. Det är svårt att få tid till allt. Min blogg har oxå halkat efter tyvärr och fotandet är helt borta. Har inte rört kameran sen i julas typ

2016-05-29 @ 10:49:06
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback