Säsongen är slut

Jag har varken haft tid eller lust att blogga. Om dagarna har jag jobbat och om kvällarna har jag träffat mina vänner men nu är säsongen faktiskt slut. Jag vet att jag om och om igen lovat att ta tag i bloggningen men så har det inte blivit. Nu lovar jag återigen att faktiskt börjar blogga på riktigt igen. Vet inte var jag ska börja. Så mycket har hänt. Det viktigaste är att trots att vintersäsongen är slut och jag har gjort min sista dag i liften så kommer jag faktiskt stanna kvar i Fredriksberg. Jag ska ringa på en lägenhet på måndag och jag kommer fortsätta jobba på Säfsen Resort. Nu i sommar finns jag i liften, precis som jag gjort hela vintern. Nu är det dock cyklar som ska skickas upp med 4-stolen. Stay tuned.


Kommentarer
Postat av: Chrissie

Så bra att du fortfarande har jobb där :) Hoppas du trivs i den nya lägenheten :)

2011-05-02 @ 16:39:30
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback