Julstämning!

 

Skinkan är i ugnen, lussebullarna gräddade jag igår och nu ska granen upp. Ute faller snöflingorna för fullt. Sen ska här bakas rocky road och hade jag haft en hög bunke hade jag gjort knäck också. Har fått klagomål för dålig uppdatering och det ber jag om ursäkt för men jag har jobbat i stort sätt varje dag och när jag kommer hem är det bara att hoppa in i duschen, laga mat och sen fastnar jag liksom i soffan. Har man väl lagt sig där kommer man inte upp. Sen är katten prio ett just nu. Han äter direkt ur handen och han kommer fram och lägger sig på golvet i tv-rummet när man ligger i soffan. Så han gör framsteg den lilla sötsaken.


Kommentarer
Postat av: pappa o putte

hej.

kul att sparris gör framsteg.

har köpt ny bil.

när vill du jag skall komma upp?

pok

2011-12-18 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback