Sparris är här!

 

Igår kom mamma hit med Sparris. Det tog en halv dag innan han klev ut ur buren och då smög han fram till klösbrädan och kröp in i holken där. Inatt vaknade både jag och mamma av en hund som gnydde. Trodde vi. Det visade sig vara Sparris som inte kan jama. Han letade antagligen efter sina kattkompisar.

Idag har han legat under köksbordet, krypit bakom soffan, legat på skohyllan bakom mina kilklackar, legat under min byrå och nu ligger han i min garderob. Så nu har han snart sett hela lägenheten. Han gick dessutom på låda i natt, så skönt att han inte går runt och skvätter överallt vilket jag trodde han skulle göra när han inte känner igen sig. Underbara kisse.


Kommentarer
Postat av: pappa o putte

hej,du är duktig på att fotografera.

vet ej var du bor i huset.?

ingen bild på sparris?

pok

2011-12-09 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback