Dream come true



Sitter bänkad framför tv:n och glor. Är helt slutkörd efter jobbet. Det är när det regnar som idag som man önskar att man jobbar inomhus. Å andra sidan väger allt det positiva med att jobba utomhus upp det hela och jag skulle inte vilja byta jobb för allt i världen. Är taggad för sommarsägongen, det känns mäktigt att vara en del av en turistanläggning. Börjar trivas sådär ruggigt bra igen. Ikväll får jag förhoppningsvis besök av Tobbe och imorgon har jag och Nathalie bokat en liten date. Kanske följer med henne på folkrace på Lördag också, beror lite på när mamma kommer hit och om hon klarar sig själv en stund.

ForHair.se


Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oh okej, hihi - tack för svaret! Jag tycker nog 900 för det känns som 800 blir för litet men.. jag vet inte riktigt, vi får se :)



2011-05-16 @ 18:28:15
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: MYMiC

åh, vad jobbar du med?

kram! <3

2011-05-16 @ 19:07:24
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback