En sista klick tandkräm

Nyss hemkommen från Coopan. Var så illa tvungen att gå dit då min tandkräm varit slut i typ tre dagar och jag varje morgon och kväll tagit i så hårt jag kan och squeezat ut en liten klutt. I morse tog jag i för kung och fosterland och fick ut en klick stor som ett pepparkorn, då tyckte jag det var dags för ny tandkräm. Förra veckan gjorde jag en smaskig risgrynspaj och idag hade jag tänkt fortsätta på tema gegga och göra stuvade makaroner. Men det har jag ingen ork till så det får bli ett uppdrag för morgondagen i stället. Idag kör vi en fjärdedels gammal matlåda och ett par mackor i stället. Filmtips önskas fortfarande.


Kommentarer
Postat av: antonia

Hej! Jag skulle vara jättetacksam om du fyllde i denna enkät för fotointresserade! http://www.surveymonkey.com/s/TPPFFFV

Det är för en skoluppsats :)

2011-10-19 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback