Värmeböljan närmar sig

Har kollat vädret i Dubai varenda dag i över en månad nu och sen sitter jag här i min soffa och blir förbannad över att det inte ska vara mer än runt 30 grader när vi är där. Hallå, det är 8 grader och spöregn ute här just i detta ögonblick! Även om det "bara" är 24 grader varmt och mulet kommer jag svettas ihjäl! Och 0.1mm regn under torsdagen kommer vi ju inte ens märka. Antingen hoppar vi i böljan den blå eller så går vi väl och åker skidor i skidubai i stället. Herregud vad jag ska sitta och gnälla över att det kanske inte kommer vara över 35 grader och totalt molnfritt varenda dag. Vill jag ens innerst inne att det ska vara det? Nej, jag skulle inte tro det. Hej svettlukt och dyngsura kläder.


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-10-30 @ 15:49:56
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: anna

härligt:) hade vart nöjd nu med 15 grader, tycker inte om vintern

2011-10-30 @ 20:05:59
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback