Outside my window



I det stora vita huset bor jag.

Drog omkull mig på asfalten på jobbet idag. Det var blött, halt och fullt med grus. Halkade och landade på knäskålen, hur man nu kan göra det. Halkar man sätter man sig väl på röven? Ont gjorde det i alla fall. Kunde till en början inte ens stödja på benet och jag började fundera på om jag skulle börja grina. Tänkte att nu rinner det väl blod längs med hela benet men när jag drog upp byxorna syndes knappt en skråma. Så det var bara att bita ihop och halta vidare, nu är mitt vänstra knä dubbelt så stort som det andra och det är inte gött att gå i trappor eller kliva ut bilen.


Kommentarer
Postat av: Tille - fotoblogg

åhh :( stackare

2011-09-11 @ 18:46:58
URL: http://ttillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback