Bellbox för trasigt hår

Idag har jag lärt mig att göra en fiskbensfläta. Eller jag lärde mig igår men jag gjorde den idag. Det var inte så svårt som jag trodde faktiskt. Synd bara att mitt hår är så galet slitet. Skulle jag gå till en frisör så skulle de nog klippa av minst 1,5dm. Så därför går jag inte dit. Men ett tips till alla med slitet hår är Orofluido. Ett serum som mamma köpte på bellbox på marieberg en gång och jag fick en liten reseförpackning av. Nu är den nästan slut men den var faktiskt riktigt bra. Håret blir lent och känns inte fullt så torrt och slitet. Just nu har bellbox kampanj på den produkten så man kanske borde passa på att köpa en ny. Har du något bra tips mot slitet hår? Jag suger åt mig alla tips som går att få nu...
 
Här är mina tre bästa tips i alla fall. Jag brukar inte tycka om goldwell på varken schampo eller balsam men alla deras andra produkter gillar jag skarpt, speciellt dessa två!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klipp av det som är slitet för att få ett friskt hår!

2012-08-20 @ 18:10:43
Postat av: Jasmine

Åh fiskbensflätor är så fina! :)

svar: Okej vad kul, ja gör så! :D
Aha okej, nej tyvärr är jag ingen skidåkare, haha :)

2012-08-20 @ 20:39:39
URL: http://jasmines.se
Postat av: Anonym

den oljan är riktigt bra

2012-08-21 @ 21:22:58
URL: http://stinaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback