Glittriga iPhoneskal

Råkade surfa in på nymobil.se igår. En sida jag aldrig tidigare hört talas om. Men uj vilken överraskning som väntade där. Så himla fina skal, till ett väldigt lågt pris. Fast priset spelar väl inte så stor roll nu när jag fått min skatteåterbäring(!!!). Mina favoriter är nog det vita med en glittrande blomma på och det vinröda med apple-äpplet på. Enkelt och glammigt. Vilka av alla underbart glittrande skal är dina favoriter?
 
Det verkar dock lite klumpigt att ha ett stort motiv på om man tänkt trycka ner iPhonen i fickan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Fin blogg du har!!♥ Jag har en tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment Hoppas du vill vara med :) Ha en fortsatt trevlig dag! Kramar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback