Solen skiner och jag sitter inne

 
Nyss hemkommen från en liten promenad i det fina vädret. Har inte rört på mig på nästan två veckor så nu var det liksom dags, men mina ben blev helt möra. Känns fel att sitta inne när solen skiner så ute men nu tänker jag faktiskt ägna lite tid åt bloggen och åt resterande bröllopsbilder som jag faktiskt tänker bli klar med innan veckan är slut. Hur nu det ska gå till. Hur som helst blir jag helt gråtfärdig varje gång jag tänker på att jag ska tillbaka till Dubai. Ni som inte varit där, åk dit! Det kostar inte mer än att åka nån annan stans och så länge man inte är ute efter guld eller alkohol är det inte dyrare att handla där än hemma i Sverige. Faktum är att mycket faktiskt är billigare där än här, speciellt skor. Nej, nu var det redigering som gällde ja...
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

TAck snälla :)

2012-08-15 @ 12:56:14
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: Amanda | Fotograf

sitter oxå inne i det fina vädret!

2012-08-15 @ 13:14:16
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback