En halvmil med spring i benen

Har precis lastat in lite nya låtar i min iPhone. Ska ut och springa en sväng tänkte jag, ta en skön dusch och sen krypa ner i soffan med lite tända ljus och en bra film. Knäckte förresten halvmilen på löpande fot i förrgår. Sjukt stolt man kan bli. Jag som aldrig pallat att springa ens hundra meter. Men allt går tydligen bara man vill det tillräckligt mycket.
 
Jag har försökt springa förut, men det har aldrig gått. Nu i våras hittade jag en perfekt träningsbacke som var en kilometer lång. Så jag gick uppför den och sen gav jag mig faan på att jag skulle springa hela vägen ner. Och det gjorde jag. Utan problem tillochmed. Efter ett par gånger tänkte jag att jag skulle förlänga rundan lite så jag fortsatte springa en liten sväng på plan mark. Och nästa gång struntade jag i backen och sprang allting på plan mark. 2km sprang jag. 2km blev 2,5km och sen 3km och vidare till 3,8km som blev ett stort personligt rekord. Men som sagt, i förrgår blev det 5,3km och jag kunde inte vara stoltare över mig själv.
 
 

Kommentarer
Postat av: hilda fromm - tecknar

Nu har du chansen att ivnna ett egentecknat porträtt av andingen dig själv, en vän eller din motsvarande!
gå in på bloggen och var med du också! :)

2012-07-29 @ 19:35:42
URL: http://hildafromm.blogg.se
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-30 @ 09:16:39
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback