Bananapancakes!

Här är alltså min nya favoritfrukost.

 

1 ägg

1 banan

Mosa bananen och blanda samman ägget med den mosade bananer, ner i stekpannan och vips så har du en sjukt god och nyttig frukost.

 

Jag tog en näve blåbär till och jag kan ju lova att jag kommer äta detta till frukost och kvällsmat fler gånger. Enkelt, nyttigt och gott! Jag och Morgan drog till med en nyttig lunch bestående av scrambled eggs med bacon efter vår mördarpromenad uppför älgsjökullen. Nu ska jag baka vit kladdkaka och sen blir det soffhäng!

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, det är någon slags fjärrkontroll som jag också behöver införskaffa för att kunna göra något liknande!



Det här såg huur gott som helst ut ju! Nu måste jag gå och göra frukost bara för det :)

2012-05-04 @ 06:45:01
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Anita

Det var jättegott.

2012-05-08 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback