Sparris ylar likt en varg

 

Min misse har alltid varit speciell. Och speciellt nu när han börjat prata. Han kan ju inte jama för fem öre. Förut lät han som en strypt fasan sa Morgan. Men nu ylar han mest likt en varg tycker jag. Crazy cat!Annars gör han framsteg så det bara sjunger om det. Jag klappar och gosar med honom varje dag. Morgan får också lov att klappa men inte mamma. Han har väl något otalt med henne för så fort hon ska hälsa på gömmer han sig under tv'n och bakom soffan. När hon åkt hem kommer han fram och är sig själv igen. Men nu ska jag mysa ner mig i soffan med tända ljus och koka ihop nån rad till kvällens V75!


Kommentarer
Postat av: marina

Vad roligt namn din katt har :)

2012-05-12 @ 16:34:01
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilken sötnos!



Gör alla fyra varje dag om du orkar, de är grymma ihop :) Lägger upp fler övningar om ett tag ifall man vill fylla på med fler.

2012-05-14 @ 07:04:25
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback