Face down in the dirt - Nicklas Hocker

Bilderna är fotograferade av mig och vill du låna dem för att skriva om Nicklas så måste du länka min blogg.
 
 
Jag vet inte hur många av er som har läst om Nicklas Hockers försvinnande. Jag själv hade inte gjort det men både mamma och några av mina vänner har hört av sig till mig och berättat. Själv kände jag honom inte men har träffat honom ett par gånger. Sist jag såg honom sprang han ledsen hem från en fest och jag drack upp hans cider som han från början fått av mig. Det kanske var det sista jag någonsin får se honom. Måtte han inte ha hoppat i sjön. Låt honom vara vid liv. Jag vill ju höra Dirt en gång till.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Kling

Tyvärr kom det upp på "Missing People" Nu på Facebook att de har hittat Niclas död :(

2012-09-23 @ 16:36:08
Postat av: Erika

Hörde de hemska nyheterna och kan inte riktigt förstå att det är sant..
Jag följde hans blogg tidigare och mindes att han la upp bilder som du tagit.
Jag blev så förvånad när man plötsligt inte hörde något om han längre men glömde bort det senare. Det skär i mig att han som var så glad och rolig fick ett sånt här slut.
Må han vila i frid!

2012-09-23 @ 22:18:19
Postat av: Sara

Fan vad vacker han är... var. Eller hur man ska uttrycka sig...

2012-09-24 @ 17:51:47
URL: http://www.saraklintberg.blogg%2Cse
Postat av: Mari

Åh det är fortfarande så ledsamt. Hade önskat att jag fått träffa honom i alla fall en gång. Jag läste hans blogg för hans ord gjorde mig så glad. Sån otrolig personlighet. Han kändes så glad. Men jag förstår nu att han höll mycket inom sig. Men ändå varför? Detta gör fortfarande så ont, att han inte finns. Och att inte få något svar på varför han mådde dåligt...hur länge hade han mått dåligt. För just nu känns det som att allt gick så fort.
En fråga bara, du skrev att sista gången du såg honom var när han sprang gråtandes hem från en fest, när var detta? Mvh Mari

2013-05-12 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback