Min önskelista

Imorgon är det två veckor kvar till jag fyller år. Pappsen kanske kommer och hälsar på mig då och undrade då vad jag önskar mig. Ljus. Ljus går alltid åt. Både doftljus, blockljus, klotljus och värmeljus i alla dess färger och former. Sen vill jag ha Leilas bok One more slice som är uppföljaren till boken jag redan har. En snygg flaska att ha i barhyllan vore också trevligt, eller ett par miniflaskor av något slags vin. Dekorationer av alla de slag i vitt eller svart eller grönt eller mörklila är också välkommet lika så gröna växter. Presentkort på Gina Tricot eller Cubus är också tummen upp. Mamma får en egen önskelista om hon frågar snällt.

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

fin önskelista!

Spana gärna in min webshop www.avanna.se Just nu får du som bloggare 50 kr att handla för om du anger
koden BLOGG
i kassan
gäller t om 19/9

2012-09-16 @ 16:20:58
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback