Powerwalk with some good music

 
 
Jag synkroniserade bara musiken så fick allt annat vara som det är så länge. Det är så otroligt skönt att äntligen ha lite ny musik i iPhonen. Det blev ju som att få en ny telefon också. Tog mig en störtskön promenad på nästan 1.2 mil idag med. Det värket i låren så nu ska jag krypa ned i soffan med något smarrigt att tugga på och titta på bonde söker fru. Mina lår har varit ömma i en vecka nu, det måste väl betyda att jag håller på att skaffa mig lite muskler? Vad lyssnar ni på för musik när ni är ute och powerwalkar/springer? Idag lyssnade jag på Agnes, Paramore och My Chemical Romance. Mest på Agnes faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: Ebba M

SV: Tack så mkt :-)

2012-09-27 @ 10:21:55
URL: http://iphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback